4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
Poprzednie zdjęcie:
Jelcz-SHL 3W317-821 2016-06-22  
 Następne zdjęcie:
Jelcz-SHL 3W317-821 2016-11-18

Jelcz-SHL 3W317-821 2016-07-15


Jelcz-SHL 3W317-821 2016-07-15
Opis: 15 lipca 2016 - Okolice Hrubieszowa. Samochód samowyładowczy typu Jelcz-SHL 3W317-821 wyposażony w skrzynię ładunkową z trójstronnym wywrotem o ładowności 7 500 kg podnoszoną za pomocą hydraulicznego 3-członowego teleskopowego siłownika sterowanego z kabiny kierowcy. Producentem zabudowy samowyładowczej jest Fabryka Samochodów Specjalizowanych "Polmo-SHL" Kielce. Pojazdy tego typu mogą być wykorzystywane zarówno do przewozu materiałów sypkich, zbrylonych jak i zwykłych ładunków ze względu na możliwość otworzenia ścian bocznych zabudowy. Tylna ściana zabudowy posiada samoczynne zamknięcie. Model 3W317-821 wyróżniał się dużą zwrotnością, umożliwiał precyzyjne wysypanie ładunku w miejscach niedostępnych dla większych samochodów samowyładowczych. Samochód został wyposażony w zaczep holowniczy wraz z wyprowadzeniem instalacji hamulcowej oraz elektrycznej dla holowanej przyczepy o maksymalnej masie całkowitej 14 ton.

Podstawowe dane techniczne:
Ładowność: 7 500 kg
Masa własna pojazdu: 7 550 kg
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 15 200 kg
Dopuszczalna masa holowanej przyczepy (na drodze utwardzonej): 14 000 kg
Długość: 6 150 mm
Szerokość: 2 500 mm
Wysokość: 2 670 mm
Wznios powierzchni ładowania: 1 570 mm
Rozstaw osi: 3 400 mm
Promień skrętu: 14,4 m
Silnik: WSK Mielec SW-680/77, wysokoprężny, 6 cylindrowy
Moc znamionowa: 148,5 kW (202 KM) przy 2 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 742 Nm przy 1 400 obr/min
Skrzynia biegów: manualna, pięciobiegowa
Przełożenia skrzyni biegów: I - 5,62 II - 2,94 III - 1,595 IV - 1,0 V- 0,697 R - 5,62
Most napędowy: Raba 118, sztywny ze zwolnicami w piastach kół oraz blokadą mechanizmu różnicowego
Koła: 11.00-R20" - PR14, bieżnik uniwersalny bądź terenowy
Podnośnik hydrauliczny: długość w stanie złożonym 640 mm, długość w stanie rozłożonym 1 640 mm, skok podnośnika 1 070 mm
Średnice członów: I - 135 mm, II - 114 mm, III - 92 mm
Wymiary skrzyni (wewnętrzne): 3 770 mm x 2 300 mm x 500 mm
Wysokość ściany przedniej: 1 000 mm
Powierzchnia ładunkowa: 8,65 m2
Kąt podniesienia skrzyni: do tyłu 50°, na boki 50°
Prędkość maksymalna: 80 km/h
Zdolność do pokonywania wzniesień: 31%
Zużycie paliwa: do 40 l/100 km
Czas podniesienia skrzyni ładunkowej: 20 s
Czas opadania skrzyni ładunkowej: 16 s
Zużycie paliwa z przyczepą (na drodze utwardzonej): do 46 l/100 km
Wyświetleń: 140
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Autor: Sławomir Kołodziej


Autor: Komentarz:
Nie ma komentarzy dla tego zdjęcia

Fotografie zamieszczone w Lubelskiej Galerii Transportowej są własnością ich autorów i są chronione prawnie na mocy treści ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania, wykorzystywania oraz publikowania w Internecie i innych mediach bez pisemnej zgody autorów.


 

c_r
c_bl c_b c_br
© 2015 Lubelska Galeria Transportowa; Kopiowanie, przetwarzanie, wykorzystywanie oraz publikowanie zdjęć w Internecie i innych mediach bez zgody autorów zabronione
Szablon zaprojektowany przez Best Gallery Designs NTChosting, modyfikacja własna