|
|
Autosan M12LF #2371 2013-02-05
Autosan M12LF #2371 2013-02-05 |
Opis: |
5 lutego 2013 - Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście. Niskopodłogowy autobus klasy MAXI typu Autosan M12LF o długości 12 000 mm. Jednostkę napędową pojazdu stanowi wysokoprężny silnik Iveco F2BE3682B Cursor 8 o pojemności skokowej 7 800 dm3 i mocy 330 KM. Silnik znajduje się w zabudowie wieżowej. Skrzynia biegów automatyczna, 5-biegowa typu Voith DIWA 5, wyposażona w retarder. Konstrukcja nadwozia została wykonana z profili kwadratowych oraz prostokątnych ze stali nierdzewnej, łączonych za pomocą spawania. Poszycie zewnętrzne autobusu zostało wykonane z aluminium oraz tworzyw sztucznych (ściana przednia, tylna oraz dach). Sufit oraz ściany boczne od wewnątrz pokryte są laminatami, podłoga wykończona wykładziną antypoślizgową. Autosan Sancity M12LF po raz pierwszy został zaprezentowany publicznie na targach SilesiaKOMUNIKACJA w Sosnowcu 20 maja 2010 roku.
Podstawowe dane techniczne:
Wielkość: MAXI (3-drzwiowy)
Długość: 12 000 mm
Szerokość: 2 550 mm
Wysokość: 2 890 mm
Masa własna: 10 490 kg
Masa całkowita: 18 000 kg
Miejsca pasażerskie ogółem: 96-110
Miejsca siedzące: 27-41
Miejsca stojące: 55-83
Usytuowanie silnika: zabudowa wieżowa na zwisie tylnym
Silnik: Iveco F2BE3682B Cursor 8
Pojemność: 7800 dm3
Moc: 330 KM (243 kW)
Moment obrotowy: 1500 Nm
Skrzynia biegów: automatyczna, 5-biegowa Voith Diwa 5
Most napędowy: ZF
Oś przednia: ZF
Zawieszenie osi: pneumatyczne
Lata produkcji: 2011- |
Wyświetleń: |
2840 |
Ocena: |
0.00 (0
głosów) |
Autor: |
Sławomir Kołodziej |
|
Fotografie zamieszczone w Lubelskiej Galerii Transportowej są własnością ich autorów i są chronione prawnie na mocy treści ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania, wykorzystywania oraz publikowania w Internecie i innych mediach bez pisemnej zgody autorów.
|
|