|
|
Solaris Trollino 12MB #3878 2016-01-19
Solaris Trollino 12MB #3878 2016-01-19 |
Opis: |
19 stycznia 2016 - Lublin, ul. Nadbystrzycka. Potoczna nazwa zjawiska widniejącego na zdjęciu to spawanie. Grafit z głowicy odbieraka nie może swobodnie ślizgać się po sieci gdyż jest ona oblodzona. Zjawisko to jest dosyć uciążliwe i najbardziej odczuwalne rano. Trolejbusem cały czas szarpie i przy tym nie może złapać prędkości. Aby częściowo oczyścić sieć z lodu, przed wyjazdami trolejbusów na trasy, z zajezdni wyjeżdża tak zwany przecierak czyli zwykły trolejbus. Dzisiaj tego zadania podjęły się 852 i 858.
Również zainteresowania wymaga zmiana taboru na linii nr 19. Brakuje autobusów więc trolejbus to dobra alternatywa. Trajtki na tej linii ruszyły wczoraj.
Podstawowe dane techniczne:
Wielkość: MAXI (3-drzwiowy)
Długość: 12000 mm
Szerokość: 2550 mm
Wysokość: 2850 mm
Rozstaw osi: 6800 mm
Średnica zawracania obrysowa: 21400 mm
Masa własna: 10400 - 13000 kg
Masa całkowita: 18000 kg
Miejsca pasażerskie ogółem: 100
Miejsca siedzące: 28
Miejsca stojące: 72
Wysokość podłogi: 320 mm
Szerokość drzwi: 1350 mm
Silnik trakcyjny: EMIT Żychlin, asynchroniczny
Moc silnika trakcyjnego: 175 kW
Typ sterowania: falownikowe, Medcom
Alternatywny napęd: agregat prądotwórczy Kirsch APU 100
Silnik spalinowy: Iveco Tector 4 N40 ENT o mocy 118 kW
Odbieraki: automatyczne, Lekov
Most napędowy: Voith BRA 132 DC
Oś przednia: ZF RL85a
Zawieszenie osi: pneumatyczne
Rozmiar opon: 275/70 R22,5 (opcj. przód: 315/60 R22,5) |
Wyświetleń: |
1338 |
Ocena: |
0.00 (0
głosów) |
Autor: |
Rafał Nieściór |
|
Fotografie zamieszczone w Lubelskiej Galerii Transportowej są własnością ich autorów i są chronione prawnie na mocy treści ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Zabrania się ich kopiowania, przetwarzania, wykorzystywania oraz publikowania w Internecie i innych mediach bez pisemnej zgody autorów.
|
|